A leggyengébb BMW M2 is 460 lóerősnek ígérkezik
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Hat éves, mégis bejáratósan új ez a kihegyezett motorral szerelt BMW M4 GTS.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M2 abszolút nem szenved erőhiányban.
Az ültetett futómű és a peres sportgumik jelentős mértékben rontanak a Defender legendásan jó terepjáró képességein.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
Ezzel a pickuppal garantáltan gyorsan célba lehetne juttatni a különböző szállítmányokat.
Ilyen az amikor a nagy teljesítményű motor és a praktikum bajor módra kéz a kézben jár egymással.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.
Megérkezett az S580 e szerényebb teljesítményű és egyben olcsóbb kistestvére, az S450 e.
Friss információk és fotók a BMW komoly vezetési élménnyel kecsegtető újdonságáról.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.